چگونه می توان استراتژی محتوای خود را متنوع کرد
نوشته شده توسط : Rebin admin

به قول قدیمی هرگز تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید. یا بچه گربه بود؟ صرف نظر از محتوا ، اگر همه آنها در یک نوع رسانه هستند ، ممکن است شما را به عنوان یک تسویه حساب یک ترفند در نظر بگیرند. به هر حال تنوع چاشنی زندگی است و استراتژی محتوای شما نیز همینطور است. در دنیای امروز ، گزینه های بسیار بیشتری برای شما وجود دارد تا یک متن ساده در یک صفحه وب ، حتی اگر واقعاً تیز به نظر برسد و خواندن خوبی باشد. اجازه دهید به آنچه موجود است نگاه کنیم.

ویدیو ستاره رادیویی رو نابود کرد
با ظهور یوتیوب و تأثیرگذاران بر آن ، محتوای ویدیویی بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است. حتی اگر بیشتر محتوای مکتوب تولید می کنید ، تهیه ویدئو حداقل یک بار در ماه بسیار مهم است. اگر می خواهید ، می توانید فقط محتوای ویدئویی تولید کنید و همچنان با آن موفقیت بزرگی داشته باشید. بهترین بخش این است که می توانید آن را با توجه به نیازهای خود مقیاس بندی کنید - می توانید از تلفن خود برای انجام سریع کارها در وبلاگ نویسی مستقیم استفاده کنید ، یا هر نوع ویدئوی "سر صحبت" که به روز رسانی سریع را ارائه می دهد یا می توانید با تیمی اختصاصی به کار خود ادامه دهید. از نور ، صدا ، فیلمبرداری و تدوین. این زیبایی محتوای ویدئویی است - شما همیشه می توانید سبک خود را پیدا کنید و حتی در ارزان قیمت نیز می تواند خوب به نظر برسد.

این اطلاعات را در مورد آن گرافیک دریافت کنید
بله ، بله ، ساخت اینفوگرافیک می تواند مشکل باشد ، آنها نیاز به کار و دانش دارند ، اما در هر نوع محتوا نیز عالی به نظر می رسند. اگر از چرایی و چگونگی آن مطمئن نیستید ، همیشه می توانید با آژانس حرفه ای طراحی محتوا مانند Persuaders مشورت کنید ، اما اجازه دهید مقدماتی را برای شما آماده کنیم. مطمئن شوید که عنوان قانع کننده ای برای آن دارید - به مردم بگویید چرا می خواهند به این همه رنگ و اعداد زیبا نگاه کنند. داستانی بگویید - خواننده را به نتیجه برساند. نوع مناسب را برای داده هایی که جمع آوری کرده اید انتخاب کنید - موارد زیادی برای انتخاب وجود دارد (نمودار پای ، نمودار ستون ، نمودار خط). گاهی اوقات بهتر است تصاویر را وارد کنید ، گاهی اوقات عکس ها بیشتر به منظور عدالت عمل می کنند. در پایان ، سعی کنید چیزی را ایجاد کنید که در درجه اول برای شما جذاب باشد - اگر برای شما جالب نیست ، چرا حتی آن را انجام دهید؟

آیا اهل رسانه های اجتماعی هستید؟
این به طور دقیق در مورد محتوا نیست ، بلکه بیشتر در مورد ارائه آن است. بله ، شما احتمالاً در همه شبکه های اجتماعی پر مخاطره حضور دارید: توییتر ، فیس بوک ، اینستاگرام و غیره. شاید در Pinterest یا Snapchat مشغول کار هستید. با این حال ، بقیه نیز آنجا هستند. برای متمایز کردن واقعاً خود ، باید عمیق تر بروید - مراقب همه چیزهای جدیدی باشید که بچه ها دوست دارند ، زیرا یکی از آنها مهمترین چیز بعدی خواهد بود ، فقط راه بسیار کمی برای کشف آن وجود دارد. به همین دلیل است که باید آزمایش کنید. گاهی اوقات ، آنها راه Vine را طی می کنند ، گاهی اوقات TikTok جدید خواهند بود.

وبلاگ آن مهمانان را حفظ کنید
البته این چیز جدیدی نیست ، اما وبلاگ نویسی مهمان یک راه خوب برای بدست آوردن مطالب جدید و جذاب است که توسط افراد جدید نوشته شده است ، با دیدگاه ها و سبک های متفاوت از شما. البته ، شما همیشه می توانید از نویسندگان و تأثیرگذاران ستاره ای استفاده کنید که وبلاگ خود را با پیروان خود به اشتراک می گذارند و به شما کمک می کنند تا بیشتر در معرض دید قرار بگیرید ، با این حال ، وبلاگ نویسی مهمان برای تازه ماندن مطالب به همان اندازه مفید است. علاوه بر این ، همیشه جالب است که بتوانیم به برخی از نویسندگان مشتاق بستری برای پیشرفت تجارت خود ارائه دهیم. چه کسی می داند ، شاید آنها محتوای شما را به سطح بالاتری برسانند.

بر محتوای خود تأثیر بگذارید
در مورد به اشتراک گذاری محتوا ، چه راهی بهتر از دریافت راهنمایی برای تأثیرگذارها وجود دارد؟ آنها در حال حاضر بستر مخصوص خود را دارند و ممکن است به دنبال تنوع بخشی نیز باشند. یا آنها می توانند به شما کمک کنند وارد یک پلتفرم جدید شوید که در آن عالی ترین حکومت را دارند. امروزه از بسیاری جهات ، اینفلوئنسرها خط مستقیم افراد هستند و همه ما می دانیم که هیچ چیزی بهتر از دهان به دهان برای رساندن پیام شما وجود ندارد. اگر به دلایلی به چنین چیزی نیاز باشد ، یک ذکر زیبا از یک شخصیت تأثیرگذار حتی می تواند به بهبود تصویر شما کمک کند. مدیریت شهرت در بهترین حالت.

در نهایت ، این به شما بستگی دارد که در آینده به کدام جهت می خواهید محتوای خود را ببرید ، فقط آگاه باشید که راههای بیشتری برای استفاده به غیر از خود متن وجود دارد. در عصری که همه افراد روزانه مقدار زیادی محتوا تولید می کنند ، مهمتر از همیشه برجسته شدن است ، چه با تغییر پلت فرم ، نوع محتوا و چه با استفاده از چهره های تازه برای جذاب نگه داشتن آن. چرا همه آنها به یکباره انجام نمی شوند؟ جهان (محتوا) صدف شما است ، شما می توانید قوانین خود را ایجاد کنید ، پس چرا این کار را نمی کنید؟





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: